cieniutki PLD

Sob, 17 Kwi 2004, 23:52:21 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Mnie wiedza na temat Debiana wystarczyła. Oraz informacje z książki o
> Red Hacie.

Trochę mnie poniosło.
Swoją drogą sprawdziłem.
W twoim liście pytanie jest o bardzo szczegółowe zagadnienie.
W dodatku zaczyna się od "Czy ktoś z grupowiczów...".
Masz żal, że akurat - NIKT Z GRUPOWICZÓW?
Karta DVB - czy to znaczy DigitalVdeoBroadcast?
Osobiście nie posiadam żadnej.
I kojarzy mi się z telewizją satelitarną.
Jak się z tego robi router nie wiem.
Zapytaj, dlaczego kompilacja ci nie idzie, podaj więcej szczegółów.
Ktoś pewnie pomoże.
I nie cwaniakuj.
Jak żeś taki mocny, to dlaczego taki słaby?
Bez obrazy - też przegiąłeś.

Wiesław Kierbedź!!!!!!!!!!!!!
nie krzycz, k...