kudzu

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 00:50:56 CEST

Witam,

Spróbowałem sobie odpalić kudzu (kudzu-1.1.37-0.1) w PLD 2.0 (kernel
2.6.5-1). Na maszynach i586 (próbowałem na trzech różnych) po kilkunastu
sekundach dostawałem
 Segmentation fault

Na pentium 3 (i686) wszystko szło z początku dobrze,
ale po pierwszych dwóch wykrytych urządzeniach dostałem:
 free(): invalid pointer 0x401614f8

Czy komuś udało się skorzystać z tego programiku? Nie jest to rzecz pilna,
bo wszystko mam już ręcznie pokonfigurowane. Ale skoro jest coś w czym
RedHat pokonał Microsofta na ich własnym podwórku, to warto by mieć to
działające.

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Institute of Computer Science, Technical University of Lodz