EKG sie nie laczy

Fighter For Future qrwamaca w go2.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 00:51:41 CEST

Siemak! Krzysztof
  17.04.04 dostalem od ciebie leta na temat Re: EKG sie nie laczy

> U mnie też działa. Co prawda, używam ekg na maszynie natującej, ale to
> nie ma imo znaczenia. Informacje, że w gadu gadu "coś" się zmieniło,
> nie są chyba przyczyną tego, że nie możecie się połączyć. Jeżeli by
> tak faktycznie było, nikt poza programem Gadu gadu nie mógłby
> korzystać z tej usługi.

    Starsze wersje gadu-gadu tez sie nie lacza. Zmienilo sie tyle, ze
nie mozna juz sie laczyc po starszym protokole gg, tylko 6.0.

    Uzywam klienta gadami (amiga) i byl ten sam problem, ale autor
zmienil protokul na nowszy i juz sie laczy normalnie.

> pozdr
Narka!
--
<sb> o http://www.fighter.w.pl o mailto: #fighter# [at] #w# [dot] #pl# o