"krzaki" w atermie

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 19:47:01 CEST

On Sun, 18 Apr 2004 09:37:46 +0200
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> Mam hacka na to. Nie rozwiazanie problemu ale hacka.
>
> W gdmie przy starcie mozna wybrac jezyk, ale zamiast jezyka
> mozna wybrac "Default". Wtedy gdm nie bedzie probował manipulowac w
> ustawieniach jezyka dla sesji i bedzie wszystko grało.

Ja mam lepsze rozwiazanie - po prostu trzeba z tego Xsession wyp... w
cholere odpowiednie linie. Wiem, że wtedy nie bedzie działało to
wybieranie jezyka sesji, tymniemniej uważam, że nadpisywanie w ten
sposób zmiennej LANG jest niedopuszczalne i szkodliwe - rozumiem, że to
ma być ficzer ale niestety - przesadzili. Sam widzisz - ta zmiana jezyka
sesji jest fikcją - po uruchomieniu terminala, w powłoce LANG masz taki
jak w Twoich ustawieniach powłoki a sama graficzna sesja jest
uruchamiana z innym.
Proponuję, żeby tutaj zabrał głos ktoś od gnoma.

--
Adam Gorzkiewicz