make menuconfig

Pon, 19 Kwi 2004, 01:04:43 CEST

Osóbka znana jako Bartosz Lis, wystukała:

> Tak jak pisałem: zainstalować wszystko z płytek jak leci. Trochę to trwa
> i zajmuje dysku, ale o nic nie trzeba się pytać poldka, bo wszystko co
> ważniejsze na dysku już jest.

Na początek. Jak trafi faktycznie na problem, to lepiej mu jednak było PLD
zainstalować :)

> Dla początkującego jest to dużo bardziej
> komfortowa sytuacja (tak mi się zdaje). Odpytując poldka trzeba np.
> wiedzieć, że skoro coś marudzi, że brakuje mu biblioteki SSL, to chodzi o
> plik */libssl.so* .

Ależ to krzyczy właśnie, że brak libssl.so...

> Podejrzewam, że ktoś, kto nie wie co to za skrypt ten
> gcc tym bardziej nie będzie umiał się spytać poldka o to czego mu jeszcze
> trzeba.

Jak się nauczy to będzie wiedział. Jak nie - to faktycznie MDK na początek a
potem reszta...

> Nie chciałbym jednak, aby ten wątek przerodził się w dyskusję o
> {wy,ni}ższości RH {na,po}d PLD. PLD jest dla zaawansowanych, a
> początkujący niech się biorą za Knoppiksa i RH.

Knoppiksa można pooglądać z płyty, RH zainstalować. Postawić jeszcze obok
MDK i zrobić serwer na Debianie. A i zapomniałem - uruchomić sobie KDE pod
Slackware. To przecież nie o to chodzi. Tu gadamy o PLD i nie sądzę, że
mądrze z Twojej strony było polecać RH ;)

> Pozdrawiam,

też pozdrawiam