cieniutki PLD

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Pon, 19 Kwi 2004, 08:57:28 CEST

W liście z pon, 19-04-2004, godz. 08:22, Wieslaw Kierbedz pisze:
> Ja się czuję! Ale nie bardziej od naszego kolegi.
> Rok temu (+/-) pojawił się na liście 12 letni Arek (chyba tak miał na imię).
> Nie cwaniakował. Pytał.
Hm 12 lat... jestem pod wrażeniem, jeżeli ktoś w tym wieku zaczyna się
interesować linuksem na pewno za x lat będzie świetnym specjalistą.
Takich ludzi powinno się wspierać a nie piętnować.
> I takie cwaniaczki, w wieku jak oceniam naszego nowego żółtodzioba,
> podśmiewały się z chłopaka.
Fatalnie. Takie zachowanie jedynie gasi zapał. Jak widać głupich siać
nie trzeba, sami się rodzą.

pozdrawiam
--
Krzysztof Królikowski <krzysiek (at) pkn (dot) pl>
Polski Komitet Normalizacyjny