PLD na dyskietce

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 19 Kwi 2004, 12:40:46 CEST

On Mon, 19 Apr 2004, Arkadiusz Patyk wrote:

> ale tylko najnowsze płyty umieją się zabootować z USB ;(

Najlepsze i dosyć tanie rozwiązanie to karta CompactFlash (32MB do dostania
już za 30-40zł) + przejściówka CompactFlash-IDE (65zł, do kupienia tutaj:
http://epsilon.com.pl/support/cf_cfg.htm). Działa doskonale, żadnych
kombinacji z kosmicznymi sterownikami... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl