server poldka zamarł?

Wto, 20 Kwi 2004, 22:33:11 CEST

Osóbka znana jako Tomasz Ligocki, wystukała:

> Wybrałem opcję serwer, nawet nie dobierałem pakietów, a jednak nie
> dokończyła się instalacja. Podobnie w poprzednich przypadkach z PLD 1.1.
> Ale może to dlatego, że nocą "zasoby serwera są uaktualniane" i dlatego
> "dostęp jest ograniczony" do zasobów, o czym pisze Krystian Tomczyk.
> Zatem, jeśli stawiać PLD przez sieć, to najlepiej przez dzień, prawda?

Nie wiem - ja mogę napisać jak ja to robię: wybieram tylko ,,base'' czy jat
tam się zwie ta podstawowa wersja (najmniej jak można - reszta wyłączona).
Co najwyżej sprawdzasz czy jest tam poldek;)  A jak mi się zainstaluje te
~50 paczek to reboot i już normalnie instaluję to co potrzeba poldkiem.

pozdrawiam