server poldka zamarł?

Krystian Tomczyk tomczyk w op.onet.pl
Pon, 19 Kwi 2004, 22:58:32 CEST

W liście z pon, 19-04-2004, godz. 21:22 +0100, tligocki napisał:
> A ja miałem problem z zainstalowaniem PLD 2.0 przez sieć. Oczywiście nie
> udało mi się. Log z instalacji PLD 2.0 z wczoraj umieściłem na
> http://www.twl.pl/PLD/. Zaznaczę, że to już trzecia nieudana instalacja
> przez sieć, bo nie znajdowane są na ftp pliki, które powinny na nim być.
> Ta kwestia też została poruszona w wątku "Re: cieniutki PLD" w ostatnim
> liście przez Bartosza Lisa. Dodam, że przed ściągnięciem obrazu
> dyskietki bootdisk_net.img wykonałem poldek --upa. Co Wy na to?

Też kiedyś miałem problem z dostępem do zasobów PLD i domyśliłem się, a
potem zostało to potwierdzone na liście, że jak zasoby serwera są
uaktualniane to dostęp jest ograniczony.
Może to akurat był ten przypadek?
Podczas ściągania dużych ilości danych z serwera jest większe
prawdopodobieństwo trafienia na takie momenty.
Krystian T

	"errare humanum est..."