[AC] Neostrada ALCATEL SpeedTouch USB - pewien błąd

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 00:15:01 CEST

W liście z śro, 14-04-2004, godz. 01:15, PLD Linux pisze:
> neostrada wg. przepisu w dokumentacji pld. jajko 2.6.5-1 wszystkie pakiety z
> poldka najnowsze
> osobiscie obstawiam ze to cos z usb w kompie. moze przekompilowac kernel z
> usb wkompilowanym?
> bardzo prosze o popowiedzi / sugestie / propozycje

autorowi opisu według którego wskazówek zaktualizowałem opis tego modemu
nie udało się na bierzącym kernelu uruchomić. Ta sama konfiguracja
działala na starszym 2.6.4 nie pamiętam niestety releasu.

pozdr
--
--- SIGSEGV (Segmentation fault) @ 0 (0) ---
Krzysztof 'e-krolik' Królikowski