temperaturki + 2.6

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 00:47:56 CEST

Dnia Tue, 20 Apr 2004 00:11:18 +0200
Piotr 'drozdo' Drozdowski <drozdo w pf.pl> napisał(a):

> Czytałem ale pobieżnie - dzięki, skoro działa to poczytam dokładniej ;-)

Poczytałem dokładniej i to nie o to chodziło - to są tylko user space tools
działające na 2.6 - mi chodzi raczej o moduły. Przy załadowanych:

Module                  Size  Used by
i2c_viapro              6156  0
eeprom                  6536  0
i2c_dev                 8576  0
via686a                18568  0
i2c_sensor              2560  2 eeprom,via686a
i2c_isa                 1920  0
i2c_core               18948  9
eeprom,i2c_dev,tuner,tvaudio,bttv,i2c_algo_bit,via686a,i2c_sensor,i2c_isa

dostaję tylko:
[00:46:18][root w Drozdo ~]#  sensors
eeprom-i2c-3-50
Adapter: SMBus Via Pro adapter at 5000
Memory type:            DDR SDRAM DIMM
Memory size (MB):       256

Philips-i2c-2-61
Adapter: bt848 #0 [sw]

Czyli nie to co bym chciał ;) Może jest jakaś inna metoda dostania się do
temperatur?
p.

--
Piotr Drozdowski