[AC] 2.6.4-1smp - kernel panic

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 10:07:18 CEST

On Tue, 20 Apr 2004, Krystian T wrote:

> Tym się nie przejmuj. Też tak mam i działa.

Rozumiem, że masz oba te komunikaty?

> Popróbuj różne wersje root=
> np. /dev/hda3
> /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part3
> odpowiednio dostosowane do twojego systemu.
> Jak nic nie pomoże to pozostaje przejście na lilo.

Mam kilka i586, na których działa PLD 2.0, w tym laptopa, "biurkowce" z
IDE i "biurkowce" ze SCSI. Wszędzie GRUB. Plik menu.lst gruba jest
wszędzie albo identyczny, albo różni się numerkami stosownie do numeru
urządzenia kontrolera, dysku i partycji (zamiast root=0303 jest
root=0301). Jedyna różnica między komputerami na których mi działa, a tym
nie działającym dotyczy BIOSu (jest najbardziej archaiczny).

Poza tym dziwi mnie, że skoro sterownik programowy nie widzi portów
swojego kontrolera sprzętowego to dalej mogło by być dobrze (jak piszesz).
Na pozostałych komputerach piix raportuje, że wykrywa swoje porty.

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Institute of Computer Science, Technical University of Lodz
   bartoszl @ ics.p.lodz.pl