Apache nie startuje

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 10:24:35 CEST

On Monday 19 of April 2004 23:45, Tomasz Buziak [uho] wrote:

> brak mniejsca na urzadzeniu, nie mozna utworzyc locka

Może się czepiam, ale to co napisałem: zrozumiałem i rozwiązałem. Mój
angielski jest na tyle dobry, że przeważnie rozumiem co czytam;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551