Neostrada USB Sagem - raz jeszcze

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 15:02:38 CEST

Dnia 04-04-19 19:16, Użytkownik Krzysztof Królikowski napisał:

> dodaj do pliku options.adsl linijkę:
>
>CHATSCRIPT=/etc/sysconfig/interfaces/data/chat.null
>
>później utwórz go poleceniem
>
>touch /etc/sysconfig/interfaces/data/chat.null
>
>P.S. Odpowiednie poprawki już zostały wprowadzone do dokumentacji, także
>niebawem będą już dostępne.
>
>pozdrawiam

Poprawki w docs zauważyłem, ale niestety mojego problemu
nie rozwiązały. Dalej ten sam komunikat.
Być może jaszcze jakaś głupia literówka :/
ale starałem się jak nigdy ... Może w ferworze walki coś sknociłem -
choć nie bardzo jest
co zapsuć w tej doskonałej (jak dla mnie) dystybucji.
Liczę na to, że odezwie sie ktoś kto rozwiązał zagadkę bo analiza źródeł
eagle
zniechęca mnie na dzień dobry ;-)

pozdrawiam

Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet.pl ::