Mozilla i SVG (było: Re: Skąd wziąść libgtksuperwin.so ?)

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 21:23:18 CEST

W liście z dnia 2004-04-20, Artur Flinta napisał(a):
> A to nie jest przypadkiem tak, że obecna mozilla ma już obsługę SVG w
> kodzie, co objawia się również odpowiednią opcją przy configure w
> mozilla.spec.

Masz rację. Nasza mozilla ma włączoną obsługę SVG, co potwierdza
about:buildconfig. Niemniej jednak wiele(wszystkie?) plików svg nie
jest u mnie wyświetlanych prawidłowo, lub wyświetlanych wcale.

Przykłady:

- tu nic się nie ładuje:
http://www.w3.org/TR/SVG/images/animate/anim01.svg

- tutaj brakuje kolorów, a po najechaniu kursorem robi się "sieczka":
http://www.croczilla.com/svg/samples/circles2/circles2.xml

- wyświetla kod:
http://wwws.sun.com/software/xml/developers/svg/images/animation.svg

- zamiast kolorów mam paski:
http://www.croczilla.com/svg/samples/polygons3/polygons3.xml

Takich przykładów można mnożyć... Ogólnie, żadne demo ze strony
http://www.croczilla.com/svg/samples nie jest wyświetlane tak jak
powinno. Też tak macie? Czy to sprawa jakiś dodatkowych ustawień?

--
Paweł M. Zaskórski
JID: pmz w jabberpl.org