Re: [AC] 2.6.4-1smp - kernel panic - ROZWIĄZANIE

PLD Linux pld_linux w op.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 23:16:49 CEST

> może powinieneś wyedytować plik /etc/sysconfig/geninitrd dodając w nim
> odpowiednie dla Twojego sprzętu moduły (opcja PREMODS) a następnie
> przegenerować initrd poleceniem geninitrd -v -f /boot/initrd 2.6.4 całą
> operację w powyższym przypadku pownieneś przeprowadzić przy użyciu
> rescuecd.
zrobiłem instalując jeszcze raz tak
po zainstalowaniu, alt + f2, chroot /dest, mc - /etc/sysconfig/geninitrd -
opcja PREMODS odhashowana i wpis w niej: aic7xxx
reboot i....
tty1 dell login: _
(lsmod daje modułki m.in.
sd_mod 15136 3
aic7xxx 177464 2
scsi_mod 69796 2 sd_mod,aic7xxx
wydaje mi sie ze jeszcze czegos brakuje... jakiegos jednego modu **_mod ale
pewnien nie jestem. no nic działa i jest dobrze

dziękuje bardzo masz u mnie śliwowice :) twoja pomoc bezgraniczna,
nieoceniona i wogole dzięki wielkie ;)

> Krzysztof Królikowski <krzysiek (at) pkn (dot) pl>
> Polski Komitet Normalizacyjny
wpisać go tam do listy na kolejnego Nobla

dzięki tez calej reszcie za posty i pomoc.