Przenosiny LiveCD na twardysk

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 15:33:14 CEST

Dnia sob 24. kwietnia 2004 14:35, Marcin Doliński napisał:

> Ale nie było tak napisane.

Przyznaję, nie było. Mimo to łapanie za słówka jest mało pomocną rzeczą.
Sugerowałbym to sobie odpuścić. Ja chcę tylko wygenerować nowy initrd. A
ponieważ nigdy tego dla kernela 2.6.x nie robiłem - zadałem pytanie. Tylko
tyle.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498