Kłopocik z Krusaderem.

peem greenpoint_1 w poczta.onet.pl
Śro, 21 Kwi 2004, 14:56:30 CEST

Że tak powrócę do wątku : znalazłem wreszcie czas, żeby sobie zbudować, ale
ponieważ CVS jest dla mnie całkowitą tajemnicą, więc użyłem rpmbuilder i
źródełka z ftp. Otrzymuję niemiły komunikat :

[peem]$ rpmbuild --rebuild krusader-1.30-1.src.rpm
[...]
checking build system type... Invalid configuration `pentium3-pld-linux':
machine `pentium3-pld' not recognized
configure: error: /bin/sh admin/config.sub pentium3-pld-linux failed
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.51982 (%build)

Błędy budowania RPM-a:
    Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.51982 (%build)
[peem]$

Co mam z tym zrobić ?? Ktoś ma jakieś sugestie ?? Będę wdzięczny.

--
peem