webCDcreator

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 22 Kwi 2004, 12:48:32 CEST

Osobnik zwany wolvverine w liście datowanym 16 kwietnia 2004 (22:57:08) raczył napisać:

w> mam troszke kłopotów z uruchomieniem tego na PLD (serwer) aurox
w> klienci
w> mianowicie zgłasz mi ciągle problem typu ze nie widzi plików które są
w> w katalogu /home/services/CDWserver/bin/nazwa-dummy
w> odwołanie jest skierowane do /home/CDWserver/bin/nazwa-dummy
w> jednak robienie symlinka czy przekopiowanie też nie pomaga
w> cały czas zgłasza błąd (mam tez pytanie pewnie z tym zwiazane)
w> jak jest ustawiony u was user dla CDWcreatora u grupa, jakie prawa do
w> tego katalogu i pliku ustawić, przy instalacji pojawia się warning
w> dotyczący własnie kłopotów z ustawieniem usera

sam sobie odpowiem :)
zmiana w pliku /usr/bin/CDWinstall.sh

DEST= sciezke poprawic
poustawiac userów. grupy i prawa do katalogów

--
http://www.wushu.pl