EKG sie nie laczy

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Czw, 22 Kwi 2004, 21:11:42 CEST

> Fighter For Future napisał(a):

>     Starsze wersje gadu-gadu tez sie nie lacza. Zmienilo sie tyle, ze
> nie mozna juz sie laczyc po starszym protokole gg, tylko 6.0.
>
>     Uzywam klienta gadami (amiga) i byl ten sam problem, ale autor
> zmienil protokul na nowszy i juz sie laczy normalnie.

Zauważyłem coś ciekawego sprawie problemów z łączeniem się programu EKG
z serwerem GG. Otóż jeden z użytkowników nie ma takich problemów na tym
samym komputerze, na którym ja mam wspomniane problemy. Spojrzałem do
jego configa i zobaczyłem taki wpis:
server 217.17.41.85:443
Ów użytkownik ma numer GG powyżej 7.000.000, co zapewne jest powiązane z
numerem IP serwera, ale nie to najważniejsze. Ważny jest protokół, po
którym idzie to połączenie - https.
Zrobiłem taki wpis w swoim configu, (a miałem zdaje się server
217.17.41.83:8074 - czyli po protokole messagingu) zmieniając
odpowiednio protokół. Nic to nie pomogło, a za każdym razem z pliku
config usuwana była linijka z tym wpisem. Zmieniłem z server_save 1 na
0, wpis serwera przestał być usuwany, ale i tak nie udało mi się
nawiazać połączenia.
Mam ekg-1.1-3, libgadu-1.4-4, glibc-2.2.5-25 i wreszcie kernel-2.2.22-6,
póki co. Tak więc raz działa na tych ustawieniach, a raz nie. To zależy
od użytkownika.

Pozdrawiam,
Tomek Ligocki