[OT]Aterm i polskie czcionki

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Pią, 23 Kwi 2004, 00:24:31 CEST

Boski Cinek wrote:

> Mam taki klopot: zainstalowalem aterma ale nie moge sobie ustawic
> poprawnego wyswietlania polskich czcionek. [...]
> Probowalem poprzez opcje "-fn" ustawiac fonty znalezione w
> /usr/sharefonts/misc ale z dziwnym efektem.

Ja w środowisku fvwm-crystal mam ustawione uruchamianie aterma
w następujący sposób:

aterm -bg black -fg white -tr \
-sh 30 +sb -fn -misc-fixed-medium-r-normal-*-14-*-*-*-*-*-iso8859-2

Zmienną LANG ustawioną mam na pl_PL.

Ważne mogą być też wpisy FontPath i ich kolejność w /etc/X11/XF86Config.
Części fontów możesz nie mieć zainstalowanych - stąd mogą być problemy.

Pozdrawiam,
Marek