Adaptec 2120S i zarządzanie tym pod Linuxem

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 09:24:34 CEST

On Fri, Apr 23, 2004 at 06:42:30PM +0200, Artur Flinta wrote:
> Widziałem windziane, pod linuksa też jest, obsługiwane via www, ale pod
> RH i Suse, u nas na AC drze się o jakieś biblioteki.

Hm. url do tego cuda ? moge se skołować taki kontroler do testów.
Podaj o jakie biblioteki.

> ??? Przy padzie zasilania to oczywiste, ale w innych przypadakch? Jakieś
> szczegóły?
Nie. Poprostu obsługa dysku znikała w systemie, tzn serwer pracuje,
i bum, nie ma, user koncowy widzi matrixa na ekranie ;-) dane poszły
się. Ilość wybuchów wzrastała. A ja dostałem do instalacji
sprzęt juz skonfigurowany więc nie wnikałem co jest dokładnie wyklikane
na  kontrolerze.

> Ja na razie problemów ze stabilnością nie mam, mieli dosyć ostro od
> kilku tygodni na kernelu 2.6.4 i xfs, zero problemów.
Po wyłączeniu raid5, buforowania zapisu, ustawienia raid1, też wreście
zaczął działać.

> Może masz jakiś strzelony egzemplarz?
Nie mam. Od tamtej pory wolę dpt_i2o czyli te jeszcze lepsze
prawdziwe kontrolery raidowe ;-)

pozdrawiam
--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service