chroot z jądra 2.2.22 na 2.6.5

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 10:44:48 CEST

Drodzy Wielbiciele PLD,

Instalowałem PLD AC przez sieć. Wprawdzie po drodze wystąpiły jakieś
błędy, ale generalnie instalator niby dokończył prawie jedenastogodzinną
pracę (na końcu zawieszając się). Log na http://www.twl.pl/PLD/2.0/
Chciałem poprawić jego błędy, ale chroot z jądra 2.2.22 na 2.6.5 daje
błąd: FATAL: kernel too old. Co począć w takiej sytuacji? Upgrade na
jądro 2.4 po to, by mieć za chwilę jądro 2.6 na drugim dysku wydaje się
okrężną drogą, a i tak nie wiem, czy właściwą. Proszę o poradę.

Pozdrawiam,
--
Tomasz Ligocki
TWL.pl