chroot z jądra 2.2.22 na 2.6.5

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 11:19:29 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 24 of
April 2004 11:10, Paweł Sikora typed:

> ja probowalem z rcd chrootnac sie na 2.6 (glibc z nptl'em)
> i tez dostawalem blad "too old".

No, na to nic nie poradzisz ;-) Kernel <2.6 nie wspiera nptl-a. Też miałem
taki problem, jak miałem glibc z nptl-em, ale przedmówca nic o tym nie
mówił.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery