Przenosiny LiveCD na twardysk

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 13:03:40 CEST

Ponieważ wyczytałem, że LiveCD jest przygotowywane tak, żeby dało się łatwo
przenieść na twardysk, stwierdziłem, że spróbuję pójść w tym kierunku i tak
spróbować zrobić sobie update mojego Ra. Ponieważ komputer, na którym to
instaluję, służy mi do pracy i nie mogę sobie pozwolić na kilka dni
przestoju związanych z dokonfigurowaniem systemu, postanowiłem zainstalować
to na dysku podłączanym przez USB.
Zrobiłem partycję, zabootowałem z LiveCD i przegrałem wszystko co potrzeba.
Przeedytowałem /etc/fstab, żeby było jak należy. Ponieważ używam lilo,
potrzebuję teraz wygenerować initrd. I tutaj napotykam na problem:

# geninitrd -v --with-insmod-static /boot/initrd-2.6.5-1.gz 2.6.5-1
/bin/true: module not found in /lib/modules/2.6.5-1/modules.dep

Czy ktoś ma może pomysł, jak to ugryźć? Na życzenie dostarczę wszystkie
dodatkowe informacje. Tylko nie wiem jakie są potrzebne w tej chwili.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498