Przenosiny LiveCD na twardysk

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 13:32:45 CEST

Dnia sob 24. kwietnia 2004 13:20, Marcin Doliński napisał:

> A gdzie tak jest napisane?

No,może sobie trochę dorobiłem teorii, ale na strnie opisu projektu
http://livecd.pld-linux.org/projekt.php jest napisane:

"jak najmniej zmian w stosunku do PLD zaraz po instalacji (tylko initrd i
kilka plikow w /etc, żadnego przekonfigurowywania pakietów/środowisk
graficznych)"

Założyłem więc, że skoro zmian jest tak mało, to da się to łatwo przenieść
na dysk.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498