Przenosiny LiveCD na twardysk

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 16:09:51 CEST

Dnia sob 24. kwietnia 2004 13:23, Artur Frysiak napisał:
> [...]

Dodam jeszcze, że nigdy nie miałem do czynienia z kernelami 2.6.x i nie wiem
co zostało w nich pozmieniane z punktu widzenia "obsługi". Tak więc proszę
wybaczyć "oczywiste" pytania, jeśli się pojawią. Dla mnie najwyraźniej nie
są oczywiste.

Tutaj jest tak (wzięte z LiveCD, PREMODS dopisałem):

PREMODS="sis5513 usbcore ehci-hcd usb-storage"
COMPRESS=yes
INITRDFS=rom
PROBESCSI=yes
PROBEIDE=yes
PROBERAID=no

> Szukałbym raczej w /etc/modprobe.conf.
To jest również wzięte z LiveCD. Wyrzuciłem z niego wszystkie wpisy
/bin/true i initrd mi się właśnie zbudował. Zaraz spróbuję odpalić.
Zobaczymy, czy wogóle wstanie i czy uda mi się "przyssać" do roota na dysku
po usb.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498