geninitrd, zglupialem !

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 19:13:28 CEST

Dnia sob 24. kwietnia 2004 19:21, Tomasz Buziak [uho] napisał:
[...]
> niepojeta dla mnie anomalia, obiawia sie oto takim komunikatem:
>
> [root w pldmachine ndiswrapper-0.7]# geninitrd -v /boot/initrd 2.6.5
> /bin/true: module not found in /lib/modules/2.6.5/modules.dep

Znaczy, nie tylko ja mam taki problem. Problem w źle wygenerowanym
/etc/modprobe.conf, ale ja nie wiem, jak ma być poprawnie. Jak sie powywala
z niego wszystkie napisy postaci "/bin/true ;" to da się wygenerować. Ale
to chyba nie o takie rozwiązanie chodzi.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498