Co jest z tym ftp (ftp.pld-linux.org)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 19:34:07 CEST

Dnia sob 24. kwietnia 2004 19:41, Tomasz Buziak [uho] napisał:
[...]
> to chyba wina firewalla po drodze z twoja bramka, przegladarka uzywa
> trybu pasywnego (ftp), a powyzsze programy aktywnego (np. na serwerze z
> iptablesem nie jest zaladowany modul ip_conntrack_ftp, ip_nat_ftp), albo
> odwrotnie ;)
Jedyną rzeczą po drodze jest mój routerek, na którym jeszcze się nie
dorobiłem firewalla, tylko maskaradę. Ale - masz rację. pomogło modprobe
ip_conntrack_ftp ip_nat_ftp. Dzięki.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498