Adaptec 2120S i zarządzanie tym pod Linuxem

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 21:02:46 CEST

W liście z sob, 24-04-2004, godz. 09:24 +0200, Michal Abramowicz
napisał:

> Hm. url do tego cuda ? moge se skołować taki kontroler do testów.

http://www.adaptec.com/worldwide/support/driverdetail.jsp?sess=no&language=English+US&cat=%2FOperating+System%2FRed+Hat+Linux&filekey=asmbe_linux_v1.20.011.tgz

Tyko, że to wygląda na ciut starszą wersję niż ja mam, jak chcesz to tą
moją będęCi mógł wystawić, ale to raczej bez znaczenia. Jest to też na
płytce ze sterownikami do kontrolera.

> Podaj o jakie biblioteki.
[aflinta w router aflinta]$ sudo rpm -ivh adaptec-smbe-1.23.006-0.i386.rpm
błąd: Niespełnione zależności:
        libstdc++-libc6.2-2.so.3 jest wymagany przez
adaptec-smbe-1.23.006-0
        libXft.so.1 jest wymagany przez adaptec-smbe-1.23.006-0

> Nie. Poprostu obsługa dysku znikała w systemie, tzn serwer pracuje,
> i bum, nie ma, user koncowy widzi matrixa na ekranie ;-) dane poszły
> się. Ilość wybuchów wzrastała. A ja dostałem do instalacji
> sprzęt juz skonfigurowany więc nie wnikałem co jest dokładnie wyklikane
> na  kontrolerze.

No cóż, u mnie rock solid :)

> Nie mam. Od tamtej pory wolę dpt_i2o czyli te jeszcze lepsze
> prawdziwe kontrolery raidowe ;-)

Tym się jeszcze nie bawiłem, ale kto wie, może z czasem :)

Artur