usb-storage +karta CF

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 18:12:56 CEST

Dnia Mon, 26 Apr 2004 16:27:05 +0200
Marcin Rachwał <thanatos w interia.pl> zeznał:

> HA! Miałem napisać na jakich ustawieniach to u mnie działa i co?
> Niedziała:(
> Nie używałem usbcf przez jakieś trzy miesiące - ustawień nie ruszałem -
> i teraz mam tak samo jak ty... W /dev/scsi/host1/bus0/target0/lun0/ mam
> tylko disc. O ile pamiętam, to w tym czasie zmieniałem tylko jądro (na
> 2.6.4). Ktoś wie, jak to uruchomić?

Pobawiłem się tym chwilę i jest tak:
Niby chodzi, ale dopiero gdy wsunę kartę SmartMedia. Karty CF nie widzi. W
/dev/ nie pojawiają się właściwe wpisy - tzn. po wsunięciu obu kart mam
tylko sda1, natomiast karta CF pojawiała się zawsze jako sdb1. Czytnik
sprawny - pod windows działa prawidłowo. Używam devfs - do tej pory bez
problemów - co zrobić, by jądro zauważyło nowe urządzenie?

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.