Lstat - pusty wykres wykorzystania pamięci

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 23:39:25 CEST

Witam!
Co może być nie tak?
Mam Ac @2.6 upgradeowane z Ra i Apache 2
Wszystkie pakiety nowiutkie z poldka.

W lstat większość wykresów działa ładnie, ale
wykresy: "wykorzystanie pamięci" i "użycie dysku hda" (i hdc)
są puste tzn. jest tylko siatka i legenda.

Wszystko mam na soft RAID1 więc może wykresy hda i hdc tak mają, ale
wykres wykorzystania pamięci by mi sie przydał...

Top pokazuje poprawnie, pamięć w komputerze jest, zaś log lstatd jest
zapchany wpisami:

"Use of uninitialized value in concatenation (.) or string at
/usr/share/perl5/vendor_perl//Lstatobj.pm line 1027"

wersja Lstatobj.pm z 19 grudnia 2003

Może ktoś wie o co biega?

Pozdrawiam!
Wojtek