fonty TTF, XFree86, ttmkfdir

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Nie, 25 Kwi 2004, 14:56:00 CEST

Witam

Postanowilem sobie dodac do moich iXow troche wiecej czcionek. Jako, ze
mam na dysku te z windowsow to sobie wymyslilem ze dodam :) Pamietalem
nawet, ze widzialem kiedys w starym faq PLD opis jak to zrobic pod RA,
wiec postanowilem sprobowac z pomoca tego opisu zrobic to w AC :).
Niestety poleglem dosc szybko :) Tzn nie ma na ftp programu ttmkfdir.
Postanowilem sobie zbudowac, ale niestety skonczylo sie to
niepowodzeniem (log z budowania w zalaczniku).

A moze ta droga dodawania czcionek jest zla w AC ? Moze teraz robi sie
to inaczej ? Jesli ktos bylby tak mily i sprobowal mi pomoc bylbym
bardzo wdzieczny :)

Maciej Krzyzanowski
maciek w hsm.net.pl