ipp2p anybody?

Luko luko w munet.eu.org
Nie, 25 Kwi 2004, 16:48:46 CEST

> Czy macie doświadczenia z korzystania z ipp2p? Jaka jest jego
> skuteczność?. Szczególnie interesuje mnie eMule.

Ja miałem problemy z zapanowaniem nad eMule niestety przy poprzedniej wersji
ipp2p i dałem sobie spokój z eMulem, tzn. drop robiło dobrze ale jak
przychodziło do mark i wrzucania w kolejkę htb to jakoś wychodził z
przydzielonego pasma. Ogólnie najnowsza wersja dla kernelkow 2.6.5 jest
całkiem niezła jak dobrze pamiętam to się rozchodzi o wersje 0.5c czy jakość
tak, dziś nawet budowałem bo od nowa stawiałem serwer - w połączeniu z mark
i odpowiednimi regami w htb naprawdę świetna zabawka szczególnie jeśli się
rozchodzi o ograniczenie pasma na wyjściu w łączach typu DSL.