EKG sie nie laczy

Jacek Konieczny jajcus w pld-linux.org
Nie, 25 Kwi 2004, 19:06:17 CEST

On Sun, Apr 25, 2004 at 04:45:38PM +0200, pszemaz[wp] wrote:
> Co jest grane ze jak z serwera odpalam EKG to odpala wersja 1.1 i sie
> nie laczy oczywiscie, a jak sie lacze po ssh to odpala wersja 1.4 i
> wszystko gra?

Bo pewnie 1.4 masz normalnie zainstalowane z paczki, a 1.1 kiedyś
skompilowałeś ze źródeł i wciąż w jakimś /usr/local/bin leży.
Logując się przez konsolę serwera pewnie masz /usr/local/bin przed
/usr/bin w $PATH, a gdy logujesz się przez SSH masz to w innej
kolejności, albo nie masz /usr/local/bin wcale w $PATH.
Nie wiem czemu, ale przy logowaniu przez ssh często środowisko jest
zrypane (czytaj inne niż przy logowaniu się w inny sposób).

Pozdrowienia,
        Jacek