Antyaliasing czcionek w X-ach (RA)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 25 Kwi 2004, 21:39:11 CEST

Dnia nie 25. kwietnia 2004 20:15, Łukasz C. Jokiel napisał:

> Aha, setkę spirytusu i będziesz miał sprzętowae wygładzanie na oczach !
> ;)
;)

> A poważnie to nie wierzę, że się kopcie róznią jedynie i586 i i686,
> podałeś minimum danych!
Wiem, że minimum. Od ręki podam więcej, tylko muszę wiedzieć co jeszcze
potrzeba.

> Czekałem trochę zanim wygładzanie pojawiło się choćby na i830M o ile
> pamiętam to do 4.3.0
Tylko, że w obu kompach jest GF4. Powinno być tak samo. A nie jest.

> Jaka to karta w notebooku ? jakieś Go 4000 czy Go FX 5200 ?
W stacjonarnym jest GeForce4 MX 440 (128M), w laptopie GeForce4 440 Go
(64M). Zrobiłem xdpyinfo na obu komputerach - jedynym rozszerzeniem, które
jest na stacjonarnym a nie ma na laptopie to RECORD (mam w nim kartę
telewizyjną). Ale to wogóle nie ma wpływu na antyaliasing.

Kernele 2.4.24-0.3 z CVS-u, nvidia 1.0.5328-1. Jedyna różnica jest taka, że
na laptopie używany jest sterownik agp wbudowany w moduł nvidii, a na
stacjonarnym jest kernelowy agpgart. Ale czy to ma aż takie znaczenie?

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498