Routing miedzy sieciami (PLD AC)

Marteen marteen w go2.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 11:43:52 CEST

Witam

Mam taka sytuacje

--- LAN1 (192.168.1.0/24) --eth0-- router --eth1-- LAN2
(192.168.2.0/24) ----

probuje zrobic routing (bez maskowania) pomiedzy tymi sieciami i nie chce mi
to dzialac.
(1 jest wpisana do /proc/.../ip_forward) liczniki lancucha FORWARD sie
zwiekszaja
natomiast pakiety nie dochodza.

System to PLD AC z kernelem 2.6.5-1.
Moze mi ktos podeslac jak powinny wygladac prawidlowe regulki dla iptables
puszczajace ruch miedzy tymi sieciami (probowalem tak: "iptables -P FORWARD
ACCEPT",  jak rowniez ze wskazaniem sieci zrodlowej i docelowej z
odpowiednimi interfejsami i tez to nie dziala)? A moze to wina pakietu
iptables??

Marcin