usb-storage +karta CF

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 16:10:49 CEST

Dnia Mon, 26 Apr 2004 15:22:07 +0200
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> napisał(a):

> Czy to na pewno jest sda1? Może jest to inaczej widziane w systemie?
> Zakładam, że moduł sd_mod masz zainstalowany. Sprawdź ewentualnie sdb i
> sdc. U mnie np. pendrive jest widziany w systemie dopiero jako sdc, bo mam
> czytnik kart pamięci SD/MMC.

No właśnie sam nie wiem czy sda1 ;) Nie mam innych urządzeń scsi na
workstacji (ani emulacji cdrw) więc chyba powinno być sda1. A nie da się
tego gdzieś ładnie wyczytać? W dmesgu mówi o scsi0 (ale to pewnie jakaś inna
bajka). Moduły mam załadowane takie:

Module                  Size  Used by
usb_storage            64064  0
scsi_mod               72364  1 usb_storage

(reszta standardowo), jeszcze trochę info:

[16:07:29][root w Drozdo ~]#  cat /proc/scsi/scsi
Attached devices:
Host: scsi0 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
  Vendor: IC       Model: USB Storage-CFC  Rev: 301b
  Type:   Direct-Access                    ANSI SCSI revision: 02

[16:07:39][root w Drozdo ~]#  cat /proc/scsi/usb-storage/0
   Host scsi0: usb-storage
       Vendor: Generic
      Product: USB Storage Device
Serial Number: 20020509145305401