chkrootkit w nowo zainstalowanym systemie

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 19:28:25 CEST

W liście z śro, 28-04-2004, godz. 13:07, Piotr Koczur pisze:
> Witam,

top to jest ok, pytalem tych od chkrootkita.

bindshell to nie sasl tylko ssl i tez jest ok.

> U mnie INFECTED wywala na 'ps' (dodam, ze to jest w pelni powtarzalne).
> Pojawilo sie gdzies ostatnio, zaraz po upgrade psutils chyba.
> Aktualne Ra (general, security) + kernel 2.4 z ftp.pld-linux.org.

polecam upgrade chkrootkita do werski 0.43 bo na 0.39 tak bedzie.

przydalo by sie upgrade chkrootkita w Ra do wersji cvsu.