HDIO_SET_DMA failed: Operation not permitted

Krzysztof Mościcki stivi w elomza.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 10:30:07 CEST

W liście z pon, 26-04-2004, godz. 19:22, btower pisze:

> Glupoty wygaduje. Konsola powiedziala to co jest w temacie :)
> Moduł do plyty  musi bys ładowany z initrd!!!
Moduł ładowałem zarówno ręcznie jak i dołączałem do initrd i to samo,
zwłaszcza, ze na 2.4.26-0.4 piix załadowałem ręcznie i ruszyło mimo
tego, że w initrd nie było.
W tej chwili w initrd mam: ide-core, ide-generic, ide-disk, piix, xfs.
Aha wcześniej próbowałem także odpalić z najnowszego rescuecd i także
nie mogłem włączyć dma.