SquirrelMail - problem z zalogowaniem

Grzegorz Lament glament w poczta.onet.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 10:39:00 CEST

Witam!
Zainstalowałem poldkiem SquirrelMaila w wersji 1.2.11, jako serwer IMAP jest
Cyrus, po wpisaniu w przeglądarce http://moj_serwer_www/squirrel pojawia się
okienko logowania, ale w żaden sposób nie mogę się zalogować, ciągle dostaję
informację, że zły użytkownik lub hasło. W ogóle trudno jest znaleźć w Sieci
jakiś dobry opis konfiguracji Squirrela. A może istnieje coś, co jest o
podobnej funkcjonalności jak Squirrel, ale z dobrym opisem instalacji. Bardzo
proszę o pomoc :-)
Pozdrawiam
Grzegorz Lament.

--
Might as well be frank, monsieur.  It would take a miracle to get you out
of Casablanca and the Germans have outlawed miracles.