HDIO_SET_DMA failed: Operation not permitted

Krzysztof Mościcki stivi w elomza.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 15:13:11 CEST

W liście z wto, 27-04-2004, godz. 15:02 +0200, btower napisał:
> Ale w 2.6 trzeba sprawdzałem.

> Oczywiscie przeladowales initrd lub ponownie zainstalowales jadro?
> REscue o ile pamietam jest na 2.4 i o ile pamietam tam wszystkie moduly laduje
> sie recznie.

> http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy
>
> dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
> podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
> 		http://pld-linux.org/FAQ/

Już nieaktualne, poradziłem sobie. Wystarczyło, że w geninitrd dałem
opcję --preload=piix (wcześniej dałem z --with=piix) i wszystko juz w
porządku. Przepraszam za zamieszanie i dzięki za wszelką pomoc.

Krzysztof Mościcki <stivi w elomza.pl>