HDIO_SET_DMA failed: Operation not permitted

Wto, 27 Kwi 2004, 15:46:15 CEST

Dnia wto 27. kwietnia 2004 15:13, Krzysztof Mościcki napisał:

> Już nieaktualne, poradziłem sobie. Wystarczyło, że w geninitrd dałem
> opcję --preload=piix (wcześniej dałem z --with=piix) i wszystko juz w
> porządku.
Jeśli to zadziałało z piix to brakuje takiego wpisu dla tego modułu
w /usr/share/pci-database/ide.pci.

Co Ci pokazuje rpm -qf /usr/share/pci-database/ide.pci?

Dodatkowo potrzeba
lspci -vvv -n  -s 01:00.1

gdzie 01:00.1 to ten pierwszy numerek z lspci.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux