dodawanie paczek z cd

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 18:32:34 CEST

On Tue, 27 Apr 2004, Jacek Jureczko wrote:

> Witajcie
>
> Chciałem zainstalować LiveCD-pld ale nie z netu a płyt(y).
> w instrukcji instalacji z rescue/live nie ma mowy jak to zrobić
> proszę o pomoc.

LiveCD jest to specjalnie przygotowane PLD do uruchamiania z płyty.
na stronie http://livecd.pld-linux.org/pobierz.php są przygotowane obrazy
płyt, które po ściągnięciu na dysk (ok. 700MB) należy nagrać na płytę CD i
z takiej płyty można uruchomić komputer i zobaczyć jak wygląda PLD.

Aby zainstalować PLD na dysk twardy polecam jednak użyć obrazów
instalacyjnych CD do pobrania:
ftp://ftp.iso.pld-linux.org/2.0/i686/  (wersja testowa PLD 2.0)
ftp://ftp.iso.pld-linux.org/1.0/       (wersje stabilne PLD 1.0)

--
Sławomir Sędyka