dodawanie paczek z cd

Jacek Jureczko jureczkoj w wp.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 19:12:27 CEST

Dnia wto 27. kwietnia 2004 18:36, Michal Chruszcz napisał:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 27 of
> April 2004 18:32, Sławomir Sędyka typed:
>
> Gwoli ścisłości:
>
> Wersja testowa obrazu wersji testowej 2.0.

> Wersja stabilna przestarzałej wersji 1.0.
>
> Jeśli istnieje jakaś możliwość instalacji poprzez sieć to mimo wszystko
> polecałbym tę drogą. Z kolei, jeśli takowe rozwiązanie nie wchodzi w grę,
> to ściągnij obrazy Ac jedynie dla pakietów i zainstaluj używając LiveCD lub
> RescueCD, dodając jedynie wcześniej odpowiednich źródeł do poldka
> odwołujących się do płyt.

ba, ale jak to zrobić?
proszę o pomoc

mam obrazy płyt PLD 2.0 (test) i przy instalacji przy pomocy czarodzieja
wywala bledy w pakietach... to możliwe?

czyli taK;
- jak zainstalowac live
2. jak dołozyć płyty do ... no własnie...
przyzwyczajenia z debiana każą mi dac apt-cdrom add... a jak pod PLD?

pozdrawiam
Jacek