dodawanie paczek z cd

btower btower w osiedle.net.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 21:24:24 CEST

Dnia wto 27. kwietnia 2004 19:12, Jacek Jureczko napisał:

> ba, ale jak to zrobić?
> proszę o pomoc
>
> mam obrazy płyt PLD 2.0 (test) i przy instalacji przy pomocy czarodzieja
> wywala bledy w pakietach... to możliwe?

Mozliwe bo to test.
Kiedys pamietam (RA chyba) instalator mial problemy jak instalowalo sie z
plyty base i wybieralo pakiety z poza base.

> czyli taK;
> - jak zainstalowac live

Tego sie nie instaluje raczej.
Jak jestes w miare zaawansowanym uzytkownikiem to mozesz sprobowac przegrac
zawartosc plyty i potem cos tam poustawiac ale mija to sie chyba z celem
skoro masz byc zaawansowanym uzytkownikiem.

> 2. jak dołozyć płyty do ... no własnie...
> przyzwyczajenia z debiana każą mi dac apt-cdrom add... a jak pod PLD?

łatwo:
vim /etc/poldek.conf
i wszystko bedzie jasne.
Oczywiscie to samo daje: