dodawanie paczek z cd

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Śro, 28 Kwi 2004, 00:18:54 CEST

On Tue, 27 Apr 2004 19:12:27 +0200
Jacek Jureczko <jureczkoj w wp.pl> wrote:

>  mam obrazy płyt PLD 2.0 (test) i przy instalacji przy pomocy
>  czarodzieja wywala bledy w pakietach... to możliwe?

Jak najbardziej ;) Ten instalator jest wysoce prowizoryczny (sorki jesli
kogos urazilem ;) Sprobuj nie uruchamiajac czarodzieja tylko standardowe
ui wybrac pakiety z sekcji base i zainstalowac. Powinno byc ok.. pozniej
tylko poldkiem dociagniesz czego potrzebujesz, ewentualnie podmontujesz
sobie plytke cd i rpm'em doinstalujesz to co uznasz za konieczne.

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167