2.0 AC test i Neo+/usb

RW wolfeen w gazeta.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 01:29:55 CEST

Ściągnałem PLD AC 2.0 test z 01.04.2004 (wszystkie obrazy).
Bezporoblemowo po zmianie konfiga od poldka się zaisntalowało na
kernelu  2.6.4-1 i w moemencie jak zachiało mi sie Neo+ (sagem)
zaczeły sie schody.
Probowałem na kilka sposbów i za bardzo nie wychodziło.

1) dociągnałem sam moduł (kernel-usb-egale z 2.6.4-1) oraz eagle-usb
modem not operational

2) dociągnałem ostanie źródła (eagle 1.9.6) - konfiguracja/(w miedzy
czasie dociągnięcie innych paczek, brakujących)/kompilacja/podanie
parametrow start i... error po zaladowaniu modulu (wszytko niby jest
zrodla, poprawne dane etc)

3) starsze stery eagle - jw.

W sumie to nie robilem nigdy Neo na 2.6 wiec moze o czyms nie wiem lub
niedoczytałem. Na 2.4 jakos sobie dałem radę ale z inną dystrybucją.
W akcie desperacji probowałem skompilować kernel 2.4 na tym 2.0 AC test
ale dostalem po kompilacji panic (unresolved symbols w ide).
(?jest mozliwe wrocenie do 2.4 w tej wersji i ew. co trzeba zrobic?)

Wszelkie sugestie mile widziane.