[ac] kde się zachciało :)

Grzegorz Siehień gs w cairo.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 09:34:06 CEST

witam,

nie przypuszczałem, że bedę się o takie bzdety pytał, ale ...

upgrade kde 3.2.1 -> 3.2.2 - wygładzanie czcionek w qt poszło, w gtk
zostało (jakieś dziwne)
instalacja kde 3.2.2 - w ogóle nie mam wygładzania

nie pomogły czary w stylu ~/.fonts.conf, przebudowania i
przeinstalowania fontconfigów,
xftów i wszystkiego co mi sie z fontami wiązało...

jakieś pomysły?

kde (3.2.1-3.2.2) i gmplayer: otwieramy film, leci sobie, klikamy nań
prawym klawiszem
 i z menu wywołujemy np. "Open..." i bach - albo wisi albo się wysypuje
"mplayer crashed"
(zalezy od kompilacji, z rpm-a po prostu wisi) W ogóle jest strasznie
wrażliwy, potrafi się
wysypać w różnych okolicznościach (w ten sam sposób). tu też
czarowałem... mplayer z
mplayerowego cvs-u w pld-owym kde ma to samo... jakieś pomysły?

a to wszystko bo mi sie znudził gnome :)
pozdrawiam

--
Grzegorz Siehień