2.0 AC test i Neo+/usb

RW wolfeen w gazeta.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 15:54:55 CEST

On Wed, 28 Apr 2004, Sławomir Sędyka wrote:

> Ja się na Neo+ nie znam, ale zauważyłem takie coś:
> http://pl.docs.pld-linux.org/neo_sagem.html

> Jakby coś nie działało z tego opisu, to uwagi można śmiało wysyłać na tę
> listę bądź na:  pld-doc w pld-linux.org

Teoretycznie działa wedlug tego opisu. Teoretycznie bo na tej
wersji co ja mam (AC test z 01-04) powstaje eth1 dla pppoa
tyle ze nie ma ppp0. W /etc/ppp/connect-errors
pppoa: read (asyncReadFromPPP): Input/output error
ale
pppoa: ioctl(SIOCGIFHWADDR): no such device
oraz
sh: syntax error: '(' unexpected
Tego jest bardzo duzo.
Modem pokazuje ze jest operational w /proc
i dalej nie wiem. Wszystkie paczki lacznie z kernelem z AC test.